8 januari 2009

Sylvester på kalas

Vaknade tidigt i morse, kl 03.00. ja måste man kissa så måste man, ja alltså Sylvester inte jag. Hann ta på mig högra strumpan sen trampade jag i en kisspöl, jajaja.
Sen ville inte Sylvester somna om såklart. jag somnade på golvet bredvid hans säng i 15 min, har lite nackspärr idag, men vad gör man inte för sin lilla hund!
I vilket fall som helst, idag fyllde min bror 23! Grattis!
Vi var 9 st och Sylvester var eld och lågor så mycket människor på samma gång, han däckade till slut i mitt knä mitt bland all födelsedagssång och tårta.
Han är så modig inte rädd alls, han sprang emellan allas fötter och var som en dammsugare runt hela mammas lägenhet.
Han lystrade på sitt namn och fick visa alla att han hade lärt sig sitt och ligg. Det gick iofs inte lika bra som det brukar göra hemma, men klart godkänt. Mormor lovade att hon hade sett honom göra det bra innan.

Alla blev förälskade i han, t.o.m. min kära syster, pappa smälte också lite det såg jag nog!

Och nu är min lillebror inte minstingen i familjen längre, det verkade som han tog det rätt bra iaf :-)
Puss bror!

Ja just det ja, tack morfar och Anita för den fina tuggleksaken!

Bild från sxc.hu

Inga kommentarer: