8 november 2010

Lite uppdatering

Hej alla!
Ja nu har jag varit bortrest och sen har det varit lite höstlov och mycket jobb. Vi planerar en invigning på mitt jobb så har haft lite att stå i. Men det är bara kul!

Sylvester fyllde ju 2 år den 22 oktober, man märker att han blir lite äldre, men han är lika lekfull och crazy som vanligt.

Har ju haft honom på kontoret och det funkar bra. Han är ju inte bästis med mina kollegors hund men de kommer bra överens. Sen skäller han så fort någon går i trapphuset, det är lite tråkigt men det ger mig en chans att träna honom.
När det kommer folk han inte känner skäller han också, så det måste jag också träna på.

Idag kommer det folk på ett möte så det är en bra chans att träna honom, de som kommer är hundvana och har hundar på sitt kontor. Ska nog ställa lite frågor om hur det går för dem. Tårtan, mina kollegors hund skäller inte men han är lika "på" nya gäster fast på ett mer kärvänligt sett, Sylvester vill mest busa och skäller för han inte känner personen, men det är ju också typiskt en dvärgpinscher.

Önskar er alla en bra vecka, oftare uppdateringar kommer!
P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Inga kommentarer: