8 januari 2011

Sammanfattning 2010 del 1

-JANUARI-
I januari spenderade vi nästan varje dag i hundrastgården



Vi hade mysiga middagar hemma hos mig, här är min lillebror och Sylvester

-FEBRUARI-
I februari fyllde jag 30 år och Sylvester var fin i fluga dagen till ära


Det var väldigt mycket snö så vi hade inte så mycket för oss än att pulsa omkring i den

-MARS-
När mars kom blev det helt plötsligt varmt och det var ju mysigt det också


Sen passade vi på att mysa mycket i soffan också


-APRIL-
Sen kom april och vi slapp alla obekväma vinterkläder

Sen hittade jag en massa roliga apps (funktioner) på min iphone






Vi tränade på att sitta fint utomhus, det gick sådär

Vi lekte och övade mycket på apport

Vi tog en road trip till en skog där Sylvester slickade på en groda, det var traumatiskt, ja för matte


Vi satt på uteserveringen för första gången på året


Vi tränade en massa agaility ute på hundstranden

- MAJ-
Sylvester fyllde 1 år och 7 månader

Tydligen blev S så stor och stark efter sin födelsedag så flexikopplet gick sönder

Vi blev kompisar med Linda som hade en mellanpinscher

Jag köpte en klövjeväska som vi använde flitigt i några veckor


del 2 kommer snart...

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Inga kommentarer: