9 november 2011

Hej bloggen!

Vi lever och har det bra vi, har inte kikat in här på ett tag mest pga att det inte har varit så mycket att skriva om. Efter nästan 3 år med bloggen så känns det som att man har skrivit om allt.

Jag har några ämnen som jag tänkte ta upp nu under hösten/vinter, så ni får inte sluta följa mig och Sylvester riktigt än! Ämnen som agility, utfall mot andra hundar, skäller hela tiden är några exempel

Sylvester fyllde ju 3 år nu i okober och jag har inte märkt någon skillnad i hans mognad. Det sägs ju att hans ras blir vuxen runt 3 års ålder, men jag tycker han är precis lika valpig och stirrig som alltid. Fast det är ju det som är tjusningen men rasen och just lilla SYlvester så jag vill nog önska att han alltid är så.

Ha en bra vecka!

 (bild på Sylvester igår)

- Hälsningar Alexandra och Sylvester 

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Inga kommentarer: