28 augusti 2013

28 augusti 2013

Anlände till Lund igår och i morsen tog vi en fin morgonpromenad runt Nöbbelövs parkområde, där är det så stillsamt och tyst på morgnarna. Stor skillnad från inne i Malmö City nära stora korsningar där jag bor.

Enda skillnaden vi märkte var att "joggarna" som vi brukar stöta på här i Malmö runt Pildammsparken, var människor som var på väg till jobbet och sprang till tåget.


I bilen på väg från Malmö, lite provisorisk "fastpänningslösning" då selen jag haft är spårlöst försvunnen

På vägen stannar vi till och handlar lite
Väntar med späänning vad det blir för mat

Härlig morgonpromenad i solen




- Hälsningar Alexandra och Sylvester 

P.S. Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

1 kommentar:

Jag sticker upp huvudet sa...

Äntligen Sylvester får jag vad du håller på med om dagarna :-) kram